zondag 2 maart 2014

LENTE IN HET LAND

Op het moment dat ik dit bericht schrijf lijkt het buiten wel lente. Sterker nog ook in mijn lijf voelt het alsof de lente werkelijk is begonnen. Hoe dat voelt; ik krijg allerlei nieuwe ideeën en wordt 's morgens direct wakker met een plan als "ik ga nu eindelijk de bijkeuken schilderen" of de "kasten uitmesten". Voor mij is dit heel prettig als dit op zondag gebeurt, waarom.... omdat mijn man dan zegt "nee hoor niet op zondag" en dan moet je iets anders verzinnen. Laat er nou net van de week hele leuke stof zijn binnengekomen.


Enig vind ik ze. Waslijntjes met kleine mini quiltjes, speldjes, of de stof met quiltwinkeltjes, leuke shopping tasjes en de groene snijmat is dus ook stof. Nou daar kan ik dus van alles van verzinnen. Mijn dochter heeft nog gevraagd om een leuk tasje of jurkje om de wasknijpers in te doen. Ik denk dat dat het gaat worden.


En dan nog 2 leuke nieuwe boeken van quiltmania, je hebt gelijk hoor lieve man, op zondag geen schilder of opruim klusjes.

Een hele fijne zonnige zondag.
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten